ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 056 79 40 304

Контакт-центр056 79 40 304

30.12.2016 / 08:34

Звернення громадян

ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» - новостворена газопостачальна компанія, яка обслуговує споживачів, що проживають на території м. Дніпропетровськ та Дніпропетровської області, с. Темирівка Гуляйпольського району Запорізької області та с. Радянське Кобиляцького району Полтавської області. Робота підприємства передусім спрямована на підвищення якості надання послуг. Для нас важлива думка кожного нашого клієнта.

Відповідно до чинного законодавства споживачі послуг мають право направити звернення, скаргу чи запит для отримання інформації. Форма, порядок та терміни розгляду звернень визначені Законами України "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації", "Про захист прав споживачів".

Також споживачі можуть записатися на особистий прийом до директора ТОВ "Дніпропетровськгаз Збут" або до профільних спеціалістів.

Контактну інформацію і графік роботи служб Ви можете подивитись тут.

Звернення може бути усним (викладене громадянином і записане посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим. Його автором може бути один громадянин, або ж група осіб, колектив. Надіслати звернення можна поштою чи передати особисто до відповідного органу, установи або уповноваженої ним особи, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

У зверненні мають бути вказані:

  • прізвище, ім’я, по батькові автора;
  • місце проживання громадянина; 
  • викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • письмове звернення  повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати

У разі недотримання цих вимог, звернення повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дати його надходження.